10-те най-важни фактора, които да съобразим при избора на рекламна агенция, с която да брандираме рекламните си материали

reklamni-materiali

Днес нито една компания не би могла да развива търговската си дейност без провеждането на ефективна рекламна кампания. Изборът на рекламни материали, наред с брандирането им, са важни задачи, които е важно да бъдат изпълнени от експерти в областта – рекламните агенции.

Разнообразието от рекламни фирми днес извежда на преден план съществено важен въпрос – как да изберем агенция, с която да брандираме рекламните си материали? Тук ви представяме 10 фактора, които да вземете предвид при направата на този важен избор.

Видът артикули, които ще се брандират

Големите рекламни агенции имат готовност да предложат на бизнеса каталози с разнообразни рекламни материали, които биха могли да брандират за нуждите им. Те разполагат с повече складови площи, ресурсна и технологична обезпеченост, позволяваща им да бранидарат както текстил, така и пластмаса и/или метал.

Репутацията на рекламната агенция

Всеки бизнес би искал да работи с утвърдени партньори в областта на рекламата. Репутацията, с която се ползва рекламната агенция, е фактор, който е важно да се вземе предвид. Number One Advertisingрекламна агенция в София е с утвърдено име в областта на рекламата.

Срокът за изпълнение на поръчката

Ресурсната и технологична обезпеченост, наред с изградените трайни взаимоотношения с доставчиците, оказват пряко влияние върху сроковете за изпълнение. В днешните динамични процеси много бизнеси изискват бързо изпълнение на своите поръчки с брандирани рекламни артикули.

Качеството на рекламните материали

Независимо от големината си, всеки онлайн търговец държи да инвестира преди всичко в качество. За постигане на максимално удовлетворение е важно рекламната агенция да предложи качествени артикули, от една страна, а  от друга – професионално изпълнение по брандирането им. N1Adv е показателен пример в това отношение.

Опитът има значение

Опитът е фактор, който влияе върху крайния резултат от изпълнението на задачата. По-големият опит на агенцията предполага постигане на отлични резултати за брандираните рекалмни материали. Number 1 Advertising има дългогодишно присъствие както на родния, така и на международния пазар.

Обхватът на рекламната агенция

Различните рекламни агенции могат да действат на местно или международно ниво. Тези, които имат международно влияние, биха могли да предложат по-голям избор, по-добри взаимоотношения с доставчици, респективно и идеално изпълнение по повод брандирането и доставката на рекламни материали. Агенциите на местно ниво са със сравнително ограничени възможности.

Големината на рекламната агенция

Изборът на агенция зависи преди всичко от възможностите на клиента. Малък стартъп не би могъл да си позволи услугите на твърде голяма рекламна агенция, затова по-логично е да се довери на по-малък изпълнител.

Отношение към изпълнението на конкретната поръчка

Индивидуалното отношение има важно значение, тъй като от него зависи доколко ефективна ще бъде рекламната кампания. По-добрият вариант е с вас да работи представител на рекламната агенция, който да ви съветва и информира през целия процес по изпълнението на поръчката. Подобен модел на сътрудничество може да получите от страна на Number 1 Advertising.

Ценообразуване

Някои фирми предлагат само услугата по брандиране на рекламните артикули, като те им се предоставят предварително. Други, като N1Adv, предлагат комплексна услуга. Тя включва снабдяване, брандиране и последваща доставка до клиента. В зависимост от тези дейности се определя и цената за единица рекламен продукт.

Логистиката, свързана с предоставянето им

Важно е да съобразите как ще бъде организиран процесът по доставка на вече изпълнената поръчка. Дали това се случва с транспорт от страна на рекламната агенция, или посредством услугите на куриерска фирма? Този момент рефлектира пряко и върху крайната цена на доставяните рекламни артикули.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *